Welkom op de vernieuwde site van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles. Enige jaren hebben we veel baat gehad bij de aanwezigheid op het internet met een eigen internetsite. Omdat de site echter door zijn beperkingen in het gebruik en onderhoud erg arbeidsintensief was, hebben wij besloten de site professioneler op te zetten. Veel verbeteringen dus op de achtergrond, maar hopelijk ook voor onze bezoekers. Door het gebruiksgemak zijn wij nu beter in staat de site het bezoeken waard te maken.

Binnen het vernieuwde uiterlijk van de site vindt u de vertouwde menu-items terug en tevens directe links naar het forum en de officiele site van de club. Aan enkele menu’s en fotoalbums wordt nog gewerkt, onder meer het in kaart brengen van onze geschiedenis vergt veel tijd. De komende maanden hopen we meer te kunnen publiceren. Onder het menu ‘Eagle van het jaar’ kunt u na iedere thuiswedstrijd 3 dagen uw stem uitbrengen voor de Man of the match en zo bepalen wie de opvolger gaat worden van Jordy Zuidam. De actuele stand per wedstrijd en de totaalstand vindt u hier ook. Een dankwoord is op zijn plaats aan Erik Pasman die de verkiezing het afgelopen seizoen voor ons heeft verzorgd.

Exclusief voor onze leden gaat de SV een nieuwsbrief uitbrengen om snel op de actualiteit te kunnen inspringen. Het streven is de nieuwsbrief zoveel mogelijk digitaal te versturen. Onze leden krijgen over enige tijd de eerste editie op papier thuisgestuurd met daarin een verificatiecode waarmee men zich kan aanmelden voor de digitale versie. Aan- en afmelden kan onder het menu-item ‘Nieuwsbrief’.

We hopen dat wij u regelmatig mogen verwelkomen op onze site. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons weten.