De strijd om de titel ‘Eagle van het jaar’ nadert een spannend slot. Titelkandidaten Bart Vriends en Xandro Schenk pakten ook tegen FC Eindhoven respectievelijk de eerste en tweede plek in de man of the match-verkiezing. Xander Houtkoop legde beslag op plek drie.
Omdat alleen de wedstrijden in de reguliere competitie meetellen, belooft de wedstrijd tegen FC Volendam voor een spannende ontknoping te gaan zorgen.

Nog drie kanshebbers

Bart Vriends heeft snel furore gemaakt in Deventer en leidt het algemeen klassement met 25 punten (3x man of the match), op de voet gevolgd door Ajax-huurling Xandro Schenk met 22 punten (2x man of the match). Ook Quincy Promes is met 20 punten (3x man of the match) nog kansrijk voor de titel. De man of the match van de wedstrijd GA Eagles – FC Volendam ontvangt vijf punten, de nummer twee drie en de nummer drie ontvangt het laatste punt.

Bij een gelijke stand is het aantal malen dat een speler verkozen is tot man of the match bepalend. Vanaf het laatste fluitsignaal aanstaande vrijdag kunt u gedurende drie dagen uw stem uit brengen op uw man of the match van de wedstrijd GA Eagles – FC Volendam.