Seizoen 21/22 gaat bijna van start. We gaan eindelijk weer voetbal beleven in de Adelaarshorst en ook nog op Eredivisie niveau. Wij, vrijwilligers en bestuur, hebben niet stilgezeten in Corona-tijd en willen graag een aantal dingen met jullie delen.

Vanaf zaterdag 31 juli, de wedstrijd Go Ahead Eagles -WillemII, staat het hele vrijwilligersteam van de Supportersvereniging voor alle bezoekers klaar. Zijn de koelkasten en biertanks gevuld. Wordt er voor de wedstrijd verse koffie gezet en het snoep aan de rekjes gehangen, zodat ook de allerkleinsten niet vergeten worden.

Omdat wij een groot team van vrijwilligers hebben kunnen we de consumptieprijzen laag houden. Het bestuur heeft besloten om ook voor dit seizoen de consumptieprijzen niet te verhogen, ondanks het verlies tijdens Corona tijd en de gestegen inkoopprijzen van de producten. Mede mogelijk gemaakt dankzij de inzet van al onze vrijwilligers. Om de bezetting op alle verkooppunten zo hoog mogelijk te houden zijn we zeker op zoek naar nieuwe toppers!

Zou jij een topper willen worden binnen de Supportersvereniging of ken je iemand die het leuk vindt om mee te helpen met diverse werkzaamheden tijdens een Matchday, dan horen we graag van jou.

Voor meer informatie en of aanmelding, klik dan op onderstaande link. We zien je graag. Tot ziens aan de Vetkampstraat!
Namens het bestuur alvast bedankt.