Vorige week vielen de stukken voor de algemene ledenvergadering (ALV) bij u op de mat. Hierin vermelde wij dat de vergadering om 20.00 uur zal starten en inzage in de financiële stukken vanaf 19.15 uur mogelijk was.
Op dat moment wisten wij nog niet dat de halve finale van de beker -13 ook op 8 mei zou plaatsvinden in ons stadion.
Aangezien wij als SV ook graag een thuis voor onze jeugd en haar supporters willen zijn en dit een belangrijke wedstrijd is, verplaatsen wij de aanvangstijd van de ALV  naar 20.30 uur en inzage in de stukken vanaf 19.45 uur tot een kwartier voor aanvang vergadering.
Wij hopen dat u hier begrip voor heeft en vooraf onze jeugd komt supporten in deze belangrijke wedstrijd tegen AZ -13.
De koffie staat klaar!
SV-GAE