Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben bij de voorgaande thuiswedstrijden zijn er wat wijzigingen doorgevoerd met betrekking tot het kopen van eten in het Stadion De Adelaarshorst.
Het is vanaf nu mogelijk voor supporters van zowel IJsseltribune als Leo Halle tribune  warme broodjes te kopen bij de nieuwe verkooppunten onder de Leo Halle Tribune.
Hier heeft men de keuze uit een Broodje Beenham, Broodje Braadworst en een Broodje Hamburger.

De Brinkgreverwegtribune heeft vanaf heden de keuze uit een Broodje Döner of een versnapering bij de Hamburgerkoning.

Tevens word er aankomende wedstrijd in het Supportershome Herfstbockbier verkocht. Dit is alleen in het Supportershome te verkrijgen en niet in de verkooppunten van het stadion