Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur, en morgenavond mogen onze supporters eindelijk weer de weg naar het stadion bewandelen.
Achter de schermen heeft de Supportersvereniging de afgelopen tijd niet stilgezeten.
Zo zijn alle verkooppunten schoongemaakt en bevoorraad!

De verkooppunten die met de wedstrijd Go Ahead Eagles – FC Emmen geopend zullen zijn zijn de onderstaande:

Supportershome: Het Supportershome is helaas enkel toegankelijk met een verplichte looproute, waar men munten kan kopen en bij de bar hun drankjes kunnen halen.
Het is niet toegestaan om in het home te consumeren in verband met de regelgeving ( verplicht zitten).
Het verzoek is om na het halen van de consumpties deze buiten te nuttigen.

Daarnaast zijn de Vak-G bar , Politiepost , Leo Halle 1 en IJsseltribune verkooppunten geopend.

Nieuw in ons assortiment opgenomen en te verkrijgen bij deze verkooppunten is Viper.
Viper is een licht alcoholische drank gemaakt van natuurlijke ingrediënten
Het bestaat uit Bruiswater met Lime en 4% alcohol.

Daarnaast hebben we per ingang van dit seizoen ook een andere koffieleverancier.
We gaan vanaf dit nieuwe seizoen de heerlijke koffie van Kooistra & Ter Borgh Koffie schenken.
Hiermee steunen wij indirect het Bijzondere Eredivisie-team van Go Ahead Eagles.
Van dit elftal is Kooistra & Ter Borgh namelijk de ondersteunende Sponsor.

Wij zijn blij jullie morgen weer te mogen begroeten in ons Home Of Football