Supporters van Go Ahead Eagles die zondag de uitwedstrijd tegen Willem II willen bijwonen, dienen gebruik te maken van de verplichte buscombi. Een combikaart kost € 35,-. Alleen houders van een geregistreerde uitkaart kunnen per mail een kaart reserveren. Dat kan tot en met donderdag 13 mei, 20.00 uur.

Wie zich uiterlijk woensdag 12 mei (voor 17.00 uur) opgeeft kan op donderdag 13 mei, direct na de thuiswedstrijd tegen Willem II zijn of haar omwisselkaart afhalen en betalen bij de dagkassa’s tegenover het Supportershome.
Vanwege de enorme drukte die de organisatie van deze wedstrijd meebrengt voor de club, is uitkaartregistratie deze week niet mogelijk.
Wie mee wil naar Tilburg, dient een mail te sturen naar de club: uitwedstrijden@ga-eagles.nl en dienen de onderstaande gegevens te vermelden:
Naam:
Adres: