Op het zonovergoten stadionterrein aan de Vetkampstraat opende de poorten om 12:00uur.
Veel volwassenen en kinderen trokken ondanks de warmte een Usain Bolt achtige sprint naar de kledingverkoop van vorig seizoen.
Toen de run op kleding was geweest maakten de eerste kinderen al gebruik van de waterglijbaan.
Bij deze glijbaan stond de hele dag een lange rij en het was een groot watersucces waar kinderen hun verkoeling konden vinden.

De vele kramen op de parkeerplaats hadden ook de volle aandacht van de supporters.
Die struinend langs de kramen gingen op het zonovergoten parkeerterrein.
Daarna kon men op verschillende plekken genieten van een lekker gekoeld drankje met muzikale ondersteuning van Oscar (podiumwagen), Uitzending DRTV (Supporters Home) en de harde beats bij Club Kippenhok.
In de tussentijd kon men genieten van demonstraties van Valkerij Rijssen met de roofvogelshow en de kettingzaag artiest in de Arena.
De kettingzaagartiest die met zijn kettingzaag dopjes van Flesjes bier af haalde en een geweldige adelaar uit een houtblok wist te zagen.
Volwassenen en Kinderen keken hun ogen uit met de vele informatie die Gerrit Zandvoort vertelde over zijn geliefde vogels.
Gerrit kreeg de lachers op de hand met zijn eigenwijze Betsy die er weinig zin in had vandaag om te vliegen.
Als toetje kwam natuurlijk onze Harly nog aan bod en waren er weer vele foto’s met onze clubmascotte.

Het hoogtepunt van de dag was om 16:00uur de spelerspresentatie.
De nieuwe gezichten kwamen achterop een ronkende Harley Davidson over het terrein heen gescheurd.
Zoals Richard van der Venne het bij het opstappen al zei “soo das ff wat anders dan een polo’tje”.
Waarmee hij doelt op de Volkswagen Polo die spelers krijgen van de club om zich te vervoeren van A naar B.

Wij danken alle aanwezige vrijwilligers voor hun inzet en het mede mogelijk maken van deze geweldige open dag.
En natuurlijk onze trouwe achterban die in grote getalen op hun eigen manier heeft kunnen genieten ook hartelijk dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid

Op naar het nieuwe seizoen, samen strijden!

Bekijk de foto’s in ons fotoalbum!